Саме тому, у літні місяці наш дошкільний заклад ставить перед собою важливу мету – створити умови для забезпечення оздоровлення, збереження життя дітей та подальшого формування їхньої життєвої компетентності. З огляду на це всі працівники дошкільного закладу спямовуюють зусилля на розв’язання важливих завдань.
Оздоровчі завдання:
- Дотримуються розпорядку дня, враховуючи чергування фізичних, психічних навантажень та відпочинку, забезпечують максимальне перебування на свіжому повітрі, відповідну тривалість сну для дітей певного віку тощо;
- Проводять загартувальні процедури, дотримуючись санітарно-гігієнічних норм;
- Забезпечують достатню рухову активність;
- Організовують збалансоване харчування та раціональний питний режим.
Освітні завдання:
- Узагальнюють, закріплюють та розширюють уявлення дітей про навколишній світ та себе самих;
- Удосконалюють набуті впродовж навчального року вміння та навички;
- Збагачюють практичний досвід дітей через залучення до різних видів специфічної дитячої діяльності – ігрової, рухової, пізнавальної, художньої, комунікативно-мовленнєвої, пошуково-дослідницької, трудової та іншої.
Зацікавленність та небайдужість всіх працівників закладу у розв’язанні вище згаданих завдань є запорукою злагодженої, результативної роботи в ДНЗ та умовою створення здорового психологічного мікроклімату у дорослому та дитячому колективах.
|